W kwietniu tego roku została wprowadzona najnowsza wersja JobRouter® 4.2.
Tym razem JobRouter® postawił nacisk na zwiększenie komfortu użytkowania z systemu, dodając nowe funkcje i zwiększając jego wydajność.
Jednym z postępowych elementów jest całkowicie nowy ulepszony JobViewer 2 służący do przeglądania, zamieszczania oraz edytowania dokumentów. Jego dotychczasowe funkcje obsługi danych i archiwizowania dokumentów również zostały usprawnione. Dzięki nowym możliwościom JobViewer 2, praca staje się przyjemniejsza i łatwiejsza dla użytkownika systemu zarówno na komputerze, jak i innych urządzeniach mobilnych.
Wraz z włączeniem JobArchive – modułu służącego do archiwizacji dokumentów, JobViewer został również zintegrowany z platformą JobRouter®. Dzięki temu możliwe jest wyświetlanie ponad 300 różnych formatów dokumentów za pomocą przeglądarki. Jakkolwiek, w odpowiedzi na zmieniające się wymagania technologiczne w zakresie obsługi dokumentów, JobRouter stworzył JobViewer 2, który ma za zadanie umożliwienie jeszcze bardziej zaawansowanej, a zarazem sprawnej pracy z dokumentami. W tym wypadku zespół JobRouter postarał się, aby praca z dokumentami biznesowymi, takimi jak pdf, obrazy, dokumenty tekstowe itp. była w szczególności prosta.
Pośród najważniejszych nowych funkcji wprowadzonych do nowej wersji systemu – JobRouter® 4.2 są:
– Przesuń i Upuść – funkcja, dzięki której wprowadzanie danych w formularze jest niezwykle proste. JobViewer2 używa funkcji OCR do rozpoznawania tekstu z dowolnego pliku, nawet obrazu. Tym samym, system pozwala na zaznaczanie danych, które po przeciągnięciu do danego miejsca w formularzu, zostają tam automatycznie wpisane.
– Adnotacje z funkcją kontrolną — dzięki tej funkcji, każda adnotacja w systemie jest zapisywana. Dzięki temu możliwy jest dostęp do informacji, kto, kiedy i jaką część dokumentu otworzył, zamknął, lub wprowadził do niego zmiany.
– Stemplowanie digital — W JobViewer 2 stemplowanie dokumentów, przechodzi na kolejny poziom zaawansowania. W poprzedniej wersji JobViewer raz umieszczone znaczniki były zawsze widoczne w postaci plików graficznych, które musiały zostać umieszczone na dokumencie z poziomu archiwum. Tym razem mogą one zostać dodane w kroku tworzenia procesu z poziomu JobViewer 2.
– Wsparcie interfejsu API — Aby ułatwić pracę projektantom procesów, funkcje interakcji zostały zintegrowane. Tym samym wiele kroków w procesach może być wykonywane równocześnie lub w dowolnej kolejności.
– Zoptymalizowany interfejs — Zmiana wyglądu interfejsu użytkownika, ma na celu ułatwić korzystanie z jego funkcji.
– Konfiguracja — JobViewer 2 jest dostarczany wraz z poprzednią wersją, co oznacza, że użytkownik może zadecydować, z której wersji woli korzystać.
Ponadto, aby ułatwić dostęp użytkownikom i zarządzanie danymi zawartymi w różnych procesach oraz wykonywanie zadań zgodnie ze standardami firmy, JobRouter zoptymalizował poprzednio wykorzystywane elementy oraz funkcje systemu.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o JobRouter®, jego najnowszej wersji, czy też poprzedniej wersji, zapraszamy do kontaktu na biuro@e-msi.pl