JobRouter 4.2

W kwietniu tego roku została wprowadzona najnowsza wersja JobRouter® 4.2.

Tym razem JobRouter® postawił nacisk na zwiększenie komfortu użytkowania z systemu, dodając nowe funkcje i zwiększając jego wydajność.

Jednym z postępowych elementów jest całkowicie nowy ulepszony JobViewer 2 służący do przeglądania, zamieszczania oraz edytowania dokumentów. Jego dotychczasowe funkcje obsługi danych i archiwizowania dokumentów również zostały usprawnione. Dzięki nowym możliwościom JobViewer 2, praca staje się przyjemniejsza i łatwiejsza dla użytkownika systemu zarówno na komputerze, jak i innych urządzeniach mobilnych.

Wraz z włączeniem JobArchive – modułu służącego do archiwizacji dokumentów, JobViewer został również zintegrowany z platformą JobRouter®. Dzięki temu możliwe jest wyświetlanie ponad 300 różnych formatów dokumentów za pomocą przeglądarki. Jakkolwiek, w odpowiedzi na zmieniające się wymagania technologiczne w zakresie obsługi dokumentów, JobRouter stworzył JobViewer 2, który ma za zadanie umożliwienie jeszcze bardziej zaawansowanej, a zarazem sprawnej pracy z dokumentami. W tym wypadku zespół JobRouter postarał się, aby praca z dokumentami biznesowymi, takimi jak pdf, obrazy, dokumenty tekstowe itp. była w szczególności prosta.

Pośród najważniejszych nowych funkcji wprowadzonych do nowej wersji systemu – JobRouter® 4.2 są:

– Przesuń i Upuść – funkcja, dzięki której wprowadzanie danych w formularze jest niezwykle proste. JobViewer2 używa funkcji OCR do rozpoznawania tekstu z dowolnego pliku, nawet obrazu. Tym samym, system pozwala na zaznaczanie danych, które po przeciągnięciu do danego miejsca w formularzu, zostają tam automatycznie wpisane.

– Adnotacje z funkcją kontrolną — dzięki tej funkcji, każda adnotacja w systemie jest zapisywana. Dzięki temu możliwy jest dostęp do informacji, kto, kiedy i jaką część dokumentu otworzył, zamknął, lub wprowadził do niego zmiany.

– Stemplowanie digital — W JobViewer 2 stemplowanie dokumentów, przechodzi na kolejny poziom zaawansowania. W poprzedniej wersji JobViewer raz umieszczone znaczniki były zawsze widoczne w postaci plików graficznych, które musiały zostać umieszczone na dokumencie z poziomu archiwum. Tym razem mogą one zostać dodane w kroku tworzenia procesu z poziomu JobViewer 2.

– Wsparcie interfejsu API — Aby ułatwić pracę projektantom procesów, funkcje interakcji zostały zintegrowane. Tym samym wiele kroków w procesach może być wykonywane równocześnie lub w dowolnej kolejności.

– Zoptymalizowany interfejs — Zmiana wyglądu interfejsu użytkownika, ma na celu ułatwić korzystanie z jego funkcji.

– Konfiguracja — JobViewer 2 jest dostarczany wraz z poprzednią wersją, co oznacza, że użytkownik może zadecydować, z której wersji woli korzystać.

Ponadto, aby ułatwić dostęp użytkownikom i zarządzanie danymi zawartymi w różnych procesach oraz wykonywanie zadań zgodnie ze standardami firmy, JobRouter zoptymalizował poprzednio wykorzystywane elementy oraz funkcje systemu.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o JobRouter®, jego najnowszej wersji, czy też poprzedniej wersji, zapraszamy do kontaktu na biuro@e-msi.pl

Podobne artykuły

5 powodów, dla których ... Kilkukrotnie już wspominaliśmy o zaletach automatyzacji procesów biznesowych w firmie – oszczędności czasu, poprawie jakości, sprawniejszej komunikacji. Być może zastanawiacie się jednak, czym praca z takim systemem
Jak usprawnić pracę dzi... Efekty wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów najszybciej widoczne są w tych obszarach, w których na co dzień przetwarzane są ogromne ilości danych, często wrażliwych. Na jeden z pierwszych
Jobrouter – animacj... Przedstawiamy najnowszą animację prezentującą ideę workflow w systemie Jobrouter  
Kilka problemów ze skute... Organizacje dostrzegają zazwyczaj konieczność zarządzania procesami biznesowymi i ich optymalizacji. Czasem jednak wkładają wiele pracy w zaprojektowanie procesów, określenie osób odpowiedzialnych, czy ustalenie drogi obiegu dokumentów, a
Internet Rzeczy i BPM ... Dziś internet to już nie tylko komputery połączone w sieć. To także tysiące innych urządzeń, często takich, których używamy na co dzień. Internet Rzeczy to trend na
Cykl życia procesów biz... Dobrze zaplanowany, częściowo zautomatyzowany i sprawnie funkcjonujący proces biznesowy to dla każdej organizacji duży sukces. Często jednak zapomina się o tym, że gdy chcemy mówić o zarządzaniu
Po co archiwizować dokum... Pierwszym krokiem do wprowadzenia w firmie elektronicznego obiegu dokumentów jest stworzenie elektronicznego archiwum i import dokumentów do systemu zarządzania dokumentami (DMS – Document Management System). Na tym
4 funkcjonalności system... Niezaprzeczalną zaletą systemu workflow jest fakt, że doceni go każdy pracownik. Dziś przedstawiamy 4 funkcjonalności systemu, które uczynią obowiązki wszystkich osób w organizacji lżejszymi i przyjemniejszymi. 1.
Towrzenie procesu w JobRo... Jedną z największych zalet systemu JobRouter jest łatwość tworzenia, modyfikacji i utrzymywania procesów. Zapraszamy do zapoznania się w wideo tutorialem tworzenia procesu na przykładzie wniosku urlopowego.
Odpalamy bloga z know-how... Z nieskrywaną radością ogłaszamy wszem i wobec, że ruszamy oficjalnie z naszym blogiem poświęconym zagadnieniom Business Process Management, workflow, obiegowi dokumentów i zadań (…i wszystkim pozostałym synonimom)…oraz