Process Design Basics
Szkolenie dla projektantów procesów Jobrouter – poziom I.
Warsztat pozwala poznać i przećwiczyć podstawowe elementy składowe nieskomplikowanego procesu biznesowego oraz przyswoić praktyczne standardy i metodyki gwarantujące sprawne i skuteczne wdrożenie z zachowaniem wysokiego poziomu jakości procesu.
Szkolenie wprowadzające do tworzenia podstawowych procesów na platformie JobRouter obejmujące m.in.
– projektowanie przepływu procesu
– projektowanie formularzy
– używanie kroków automatycznych
– osadzanie na formularzach zewnętrznych danych (np. dokumentu)
– symulacje/testowanie procesów
– automatyczna analiza procesów
– aktywacja procesów
– skrzynki odbiorcze
– powiadomienia o zadaniach
– dokumentowanie procesów
Oraz omówienie podstawowych modułów JobRouter:
– JobSelect – raporty
– JobTimer – eskalacje
– JobStart – automatyczne uruchamianie procesów
– JobTable – tabele w procesach i ścieżki równoległe
W ramach szkolenia wszyscy uczestnicy tworzą własny proces wniosku urlopowego.
Łączna ilość dni: 2
Process Design II
Szkolenie dla projektantów procesów Jobrouter – poziom II.
Warsztat pozwala poznać i przećwiczyć zaawansowane elementy składowe procesu biznesowego uwzględniającego m.in. integracje z zewnętrznymi systemami, formularze w wersji na smartfon czy reguły pozwalające uruchamiać dany krok przy określonych warunkach. Szkolenie pozwala na zastosowanie praktycznych wskazówek oraz standardów gwarantujących sprawne i skuteczne wdrożenie procesu ze ścieżkami równoległymi.
Szkolenie obejmuje tworzenie zaawansowanych procesów, w tym m.in.:
– ścieżki równoległe,
– zaawansowane reguły,
– oparcie reguł sterujących procesem o zewnętrzne źródła danych (np. matryca uprawnień do akceptacji faktur)
– metody integracji z zewnętrznymi systemami
– tworzenie formularzy na urządzenia mobilne
W ramach szkolenia wszyscy uczestnicy tworzą własny proces akceptacji faktury kosztowej.
Łączna ilość dni: 2
Architektura procesów biznesowych i zbieranie wymagań do implementacji procesu na platformie JobRouter.
Szkolenie dla analityków biznesowych i projektantów procesów Jobrouter.
Warsztat przedstawia w skondensowanej formie standardy, metodyki i narzędzia analizy biznesowej. Uczestnicy, pod okiem trenera, na przykładzie case study mogą samodzielnie ćwiczyć umiejętności zebrania kompletnych wymagań oraz efektywne zaplanowanie architektury procesów biznesowych zgodnych z oczekiwaniami interesariuszy.
- Biznes jako suma procesów.
- Procesy obrotowe i kosztowe
- Współczynniki efektywności
- Wynik finansowy
- Lean management
- Projektowanie procesów
- Systemy raportowania
- Usability procesów
- Badanie efektywności
- Zarządzanie zmianą
- Narzędzia w budowaniu procesów
- Narzędzia projektowe
- Automatyzacja zadań
- Case study
- Procesy biznesowe w przykładach.
- Studium przypadków.
- Case workshop
- Workshop z zakresu budowania procesów biznesowych, systemów raportowania i
- zarządzania.
- Przeniesienie procesów do systemu Jobrouter
- Narzędzia do projektowania procesów, reguł biznesowych i formularzy w JobRouter
W ramach szkolenia wszyscy uczestnicy otrzymują zestaw narzędzi do zbierania wymagań do implementacji procesu na platformie Jobrouter.
Łączna ilość dni: 2
JobActivity
Szkolenie dla programistów i projektantów procesów Jobrouter.
Warsztat dedykowany zespołom wdrożeniowym z kompetencjami programistycznymi. Uczestnicy podczas szkolenia tworzą kroki automatyczne zarówno w samej platformie workflow, jak i w ramach integracji z systemem zewnętrznym (np. ERP). Ten praktyczny warsztat pozwoli na znaczne oszczędności poprzez optymalizację procesów biznesowych w ramach kroków eliminujących zbędne czynności powielane przez pracowników. Od tego momentu, czynności te wykonuje system, a pracownicy poświęcają czas i uwagę na zadania przynoszące wymierne korzyści finansowe dla firmy.
Tworzenie własnych typów kroków automatycznych do integracji z zewnętrznymi systemami (na podstawie systemu ERP).
Szkolenie dla programistów (wymagana znajomość XML oraz PHP lub C#)
Łączna ilość dni: 3
JobArchive
Szkolenie dla projektantów procesów Jobrouter.
Warsztat dedykowany zespołom wdrożeniowym odpowiedzialnym za zaprojektowanie i usystematyzowanie pracy z dokumentami, plikami i informacjami w elektronicznym repozytorium dokumentów. Jak efektywnie zaprojektować archiwizację i kategoryzowanie dokumentów? W jaki sposób bezpiecznie zarządzać dostępem użytkowników do dokumentów i informacji? Jak zorganizować proces archiwizacji i opisywania dokumentów, by zabierał jak najmniej czasu? Warsztat JobArchive odpowie na powyższe i na wiele innych pytań.
Szkolenie obejmuje elektroniczne repozytorium dokumentów:
– tworzenie archiwów
– tworzenie widoków archiwów
– zarządzanie uprawnieniami
– OCR i wyszukiwanie pełnotekstowe
– archiwizacja i indeksowanie dokumentacji poza procesami
– integracja z JobArchive w procesach JobRouter
Łączna ilość dni: 2
W przypadku zainteresowania szkoleniami prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny +48 61 624 77 99.